Dagens obligatoriska närvaro

måndag 24 oktober 2011

För oss som uppskattar black metal som drar åt ambient (och överlag bara är väldigt väldigt väldigt bra) kan jag påminna om att Beta i Köpenhamn inom kort anordnar en spelning som jag skulle gissa blir legendarisk. Inga mindre än fenomenala WOLVES IN THE THRONE ROOM kommer och gästar tillsammans med WOLVSERPENT den 12/11 och om det inte hade varit för att jag är insyltad i (läs: arrangerar) en noisefestival i Malmö just då så hade jag varit där innan någon ens hunnit säga varg. Nå, man kan inte få allt här i livet, men ni som kan det (dvs inte är upptagna på kvällen den 12:e november) har härmed obligatorisk närvaroplikt i Köpenhamn. Bara så att ni vet.

Astral blood från nya skivan “Celestial Lineage” finns här:




Och debutskivan “Diadem of 12 Stars” går att avnjuta på Spotify enligt följande.

/Susanne

3 kommentarer:

Kim sa...

Ja, "Celestial Lineage" låter för jäkla bra!

PS Hur långt sträcker sig obligatoriet? Är det giltigt argument för att slippa jobbet den lördagen? ;)

Chief Rebel Angel sa...

Suverän skiva, suverän låt.
Bra val!

Susanne sa...

Kim: Ja, det borde väl vara giltigt skäl tycker jag? :) Chief: Eller hur. Det är så man blir lite till sig.